desenele mele cu mouse-ul - o parte din mine, le postez aici fiind complet izolată de peste 38 de ani, probabil le voi șterge

vineri, 4 august 2017

4 august 2017

Am fost otrăvită mulți ani. Pînă și apa cumpărată de la supermarket lasă, în timp, o urmă verde- albastră pe recipient. În ultimul an au utilizat otrăvuri de gaze din nou (vecinii de deasupra) și trimit miros oribil și neplăcut în dreptul chiuvetei de la bucătărie. (Precis nu este miros de chiuvetă înfundată sau stricată). Și continuă să fîsîie zi și noapte la baie, cum au făcut de 11 ani. În rest, motoare și televizoare. Mirosul în jurul chiuvetei era ca de usturoi, abia după mult timp m-am gândit că o fi fost și arsenic, dar nu știu dacă sunt gaze de arseniu toxice.

Un comentariu:

Cu sinceritate cred că...

Postare prezentată

Ultima parte – CONCLUZII - enumerare

Concluzii, partea 1 Azi, 12.12.2020, încep să scriu ultima parte a acestui blog despre viața mea. Iar au intrat în mintea mea cineva în li...